I år som i fjor vant NJCH Royaluras P-Tonic Island vinnerklassen på «vinterprøven» på Smøla. Denne gang var det imidlertid Asle Svinsås som førte henne. Da jeg selv stilte med dattera Royaluras U-Ginny Lime i UK var Asle sporty og tok med seg Tonic ut i myrene. Det var varmt og tungt og det ble kjørte hele fire runder. Men det var kun Tonic som klarte å hanskes med rypene og hun ble eneste premierte hund. I år som i fjor. Stor gratis og takk til Asle for jobben 🙂
Ginny Lime ble to år på søndag og da debuterte hun i AK. Tok med Tonic på samme turen. Ginny Lime støkket rype og ble for urolig. Tonic gikk hele dagen, men det ble ingen premierte på partiet.
På Bildet er Tonic og Asle sammen med dommerne Bjarne Engen og Ole Anders Østby,