Vandrepremier på plass
Er på Hjerkinn og tar en liten GT og ser litt på vandrepremier som NJCH Royaluras P-Tonic Island har sikret seg den siste tiden. Den flotte statuen med hundene er en vandrepremie for beste jaktpremierte hund i Møre og Romsdal Fuglehundklubb. Den vant Tonic for tredje gang i 2025. Den lille pokalen er klubbens beste [...]