På årsfesten til Malvik Fuglehundklubb tidligere i januar ble NJCH Royaluras P-Tonic Island kåret til klubbens beste lavlandshund for tredje året på rad. Nok en gang var det et flott bilde malt på stein – laget av Terje Nordheim – som var premien. Denne gang ble det et særdeles flott velkommenskilt med Tonic og ei rype i forkant og Snøhetta i bakgrunnen. Terje er en ekte kunstner 🙂