På årsmøtet i Møre og Romsdal Fuglehundklubb i går kveld fikk NJCH Royaluras P-Tonic Island utmerkelsen for Årets Jakthund i AK/VK for 2025.
Den flotte statuetten – som er en vandrepremie – blir dermed med opp på Hjerkinn og står der nok ett år. Dette er tredje gangen Tonic får denne utmerkelsen i Møre og Romsdal Fuglehundklubb 🙂